Husk å bestille båtopplag!

Vi har utendørs inngjerdet opplag på ca 1000 kvm, her har vi plass til ca 30 båter. Dette området blir avlåst utenfor åpningstid.

Vi har innendørs kaldtlager for båter opp til 25 fot her har vi plass til ca 150 båter.

Husk å bestille opplag i god tid da det fylles fort opp på høsten. Har du hatt båten hos oss sist år blir du tilbudt plass før vi sier ja til andre.

Det kan være mye å spare på forsikringspremien når en lagrer båter hos oss.

 

Utendørs vinteropplag på avlåst ommråde koster 300 kr pr fot.

Utendørs vinteropplag utenfor avlåst ommråde koster 200 kr pr fot

Det kommer kostnad for opptak og spyling i tillegg.

 

Innendørs lagring koster 425 kr pr fot, det inkluderer syring av groe på skrog, samt spyling utvendig.

Her kommer transportkostnad på 990 kr pr vei innenfor en avstand på 3 mil utover dette tar vi 16 kr pr km

Vi demonterer batteri og lagrer dette på ventilert rom, der vi vedlikeholdslader det, dette tar vi 590 kr for.

Alle batterier blir testet høst og vår.

 

Tjenester:

Bunnsmøring.

Bunnsmøring av båt opp til 25 fot koster 145 kr pr fot, dette inkluderer materiell.

Bunnsmøring av båt fra 25 fot til 40 fot koster 175 kr pr fot, dette inkluderer materiell.

Bunnsmøring av båt fra 40 fot til 55 fot koster 215 kr pr fot, dette inkluderer materiell.

Heving av vannlinje koster 150 kr pr fot. Vi sliper da ut gammelt bunnstoff samt gelcoat og primer.

Rengjøring og smøring av drev koster 1800 pr drev.

 

Polering.

Polering opp til 25 fot koster 180 kr pr fot under og 180 kr pr fot over fenderlist.

Polering fra 25 fot og oppover går på timer da ingen båter er like.

PS dette er polering, finnes det skader i gelcoat fra fendere eller riper som følge av kontakt, ringer vi og informerer ang pris på utbedring.

 

Motorservice påhengsmotor inklusive konservering.

Priser kommer

 

Motorservice innboard inklusive konservering.

Priser kommer

 

Drevservice Mercruiser koster 5500 kr da demonterer vi drevet, utfører service inklusive impellerbytte oljebytte ny sink etc.

Husk all gummi i impeller og i belger er ferskvare.

På Mercruiser er levetiden på belger fra 3-5 år uten at det har vært utvendig påvirkning som groing eller andre ting. Det er viktig at denne blir utført da vann i belger vil skape store kostnader, eneste måte og avverge dette er å demontere drev.

Ps, belger skal limes.

 

På Volvo skal knutebelg byttes hvert år.  Det er viktig at denne blir utført da vann i belger vil skape store kostnader, eneste måte og avverge dette er å demontere drev.

 

 

 

Solution by DOTS as | Powered by Flexis